luns, 4 de maio de 2020

Comparto con vós...o meu confinamento

 
 
 
Antes de comezar o confinamento tomabámonos a broma esta situación, xa que viamos nas noticias todo o que ocorría en China, despois chegou a Italia, e aínda así, non o considerabamos moi serio. Pero no momento en que chegou a España, foi cando  nos empezamos a tomar máis en serio esta situación.  Nos primeiros días, a xente seguía desobedecendo, seguían sen crer que era certo o estado de alarma que estabamos vivindo, pero ao longo dos días, a situación  “normalizouse”.
Ao principio, resultoume moi duro aceptar esta situación, pero despois de estar xa más de corenta días na casa estoume acostumando a esta nova normalidade , e aínda que  eu pensaba que sería ao revés,  agora non estou tan agobiada de estar na casa como antes. Xa que eu teño problemas respiratorios non adoito saír, salvo algún día para baixar ao meu can, pero normalmente o baixa a miña irmá, xa que non deixa de ser unha situación perigosa.
A situación de desconfinamento, a verdade é que me da un pouco de medo, debido á pouca responsabilidade social que nos caracteriza, por desgraza. A verdade é que me encantaría volver á normalidade canto antes, pero sempre que sexa  nunhas condicións seguras, e nas cales non perigue a saúde da xente.
Polo tanto, teño de dicir que ao principio resultoume unha situación moi difícil, como ben dixen antes, pero a día de hoxe, pasados xa moitos días na casa, podo dicir que o único que quero é que esta situación acabe, pero sobre todo, que a saúde permaneza, para seguir facendo una vida o máis normal posible, aínda que xa saibamos, que iso vai a tardar moito en conseguirse.
Tamén o bo de esta situación é aprender dos pequenos detalles, e grandes momentos, que moitas  das veces non valoramos. E sobre todo, aos que temos cerca, aínda que non os poidamos ver.
                                                       Iria López Otero, ESA 3, Adultos.


Ningún comentario:

Publicar un comentario