xoves, 23 de abril de 2020

Comparto con vós...o meu confinamento.



   Este momento difícil que estamos pasando, intento collelo con calma, pero agóbiame moito estar na casa, sinto que me asfixio e ás veces teño que baixar ao súper a coller un pouco de aire porque non aguanto estar encerrada.
   Estando na casa, dedícome ás clases, aínda que tamén, tanta clase tenme agobiada, así que me poño a limpar e facer exercicio, e ás veces vexo a televisión para distraerme, pero abúrreme moito a tele, e volvo a facer clase, e así sucesivamente...E ás veces chamo a miña nai para saber como está, xa que non vivo con ela, porque ela está na República Dominicana.
                                                                            Lorianny Nicol Suero Torrres, ESA 3, Adultos.


Ningún comentario:

Publicar un comentario