mércores, 22 de abril de 2020

Comparto con vós...o meu confinamento...


   Levántome ás nove da mañá, dúchome e, se é luns, mércores ou venres, vou ver ao meu médico de cabeceira: despois volvo á casa, almorzo e voulle  aos recados á miña avoa e a unha veciña maior.
   Despois, cando chego, baixo a miña cadela; cando a subo, axudo a miña avoa na casa e comemos. Despois fago un  curso por internet e cando acabo, merendo co meu irmán....Sobre as 16, empezo coas tarefas e, cando acabo, ceo, métome na ducha, poño o pixama e vou durmir.
    Síntome ben de ánimo, xa que estou coa miña familia e facemos cousas xuntos, como xogar ou ver películas. Tamén falo moito cos meus amigos para saber como estamos. Entón, non o paso tan mal no confinamento.
                                                   Jennifer López  Serrano,  ESA 2, Adultos. 


Ningún comentario:

Publicar un comentario