luns, 20 de abril de 2020

Comparto con vós...o meu confinamento.



   Ola. Eu estou pasando o meu confinamento  aburrida, estresada e cansada. Todo isto é porque teño un bebé de quince meses que non para quieto, non hai nada que o entreteña, estanlle saíndo dúas moas e chora moito. Eu non fago máis que xogar con el e facer os deberes que me mandan as profesoras. Moitas veces pinto co meu bebé, bailamos e ensínolle os números, as cores e cousas dese estilo. Estudo polas noites ou cando o bebé fai a sesta. A verdade é que non fago moitas cousas desde que empezou o confinamento...limpo a casa, cociño para min e o meu fillo e vemos moitos debuxos e contaxogos.
   E todo isto é o que fago día tras día, sempre o mesmo todos os días. Espero que os demais estean pasando un confinamento mellor, máis animado,  e con boa saúde. Un saúdo.
 
                                                          Anabel Batista, ESA 3, Adultos.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                    
 
 
 


Ningún comentario:

Publicar un comentario